Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
Przedmiot działania i kompetencje:
1/ zapewnienie Przewodniczącemu i Wiceprzewodniczącym Rady oraz Komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy
2/ opracowywanie i gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i Komisji Rady, sporządzanie list diet radnych i członków komisji
3/ gromadzenie dokumentacji z pracy Zarządu Gminy, a w tym protokołowanie posiedzeń
4/ protokołowanie sesji, narad, zebrań i posiedzeń
5/ prowadzenie centralnego rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady, Zarządu i Komisji oraz gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do publicznego wglądu
6/ realizacja zadań związanych z wyborem ławników i członków kolegium
7/ przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy, materiałów dotyczących projektów aktów prawnych
8/ współpraca przy przeprowadzaniu wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendum
9/ pełnienie funkcji pełnomocnika informacji niejawnych
10/ prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy
11/ wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, prowadzenie rejestrów w tym zakresie oraz kontrola placówek
12/ prowadzenie ewidencji podatku od środków transportowych oraz egzekucji administracyjnej w tym zakresie.